poniedziałek, 8 września 2014

50 rzeczy, które czynią moje życie piękniejszym!

 Cześć!!Nie wiem czy wiecie ale jestem bardzo szczęśliwą osobą!Mogłabym nawet powiedzieć,że Najszczęśliwszą!Zawsze gdy zasypiam myślę sobie: jestem szczęśliwa :) Nawet nie wiem dlaczego...może dlatego,że mam Was? Napewno!
Jesteście kochani!Dziękuje za prawie 400 wyświetleń na mojej stronie!
Ale powiem Wam coś więcej. Rzeczy,które czynią ,mnie szczęśliwą to tak jak wspomniałam wy ale jeszcze 50 innych rzeczy!
       
                                                             


<3 bandżi! <3 czekolada orzechowa! <3 nektarynki! <3 przyjaciele! <3 sok pomarańczowy! <3muzyka
<3 kwiaty! <3 rodzina <3 i-phone! <3 rower! <3 wycieczki rowerowe! <3 niespodzianki! <3 w-f!
<3 pisanie nowych postów dla Was! <3 bloggggg! <3 pozowanie do zdjęć ! <3 marzenia !
<3 zakupy <3 spódniczki <3 sukienki! <3 krótkie spodenki! <3 oglądanie filmików na yt! 
<3 gdy słyszę: ale prześlicznie wyglądasz! <3 mój  brat! <3 nektarynki! 
<3 głupie miny! <3 lody śmietankowe! <3 różowy! <3 natura! <3 wyjazdy do babci !
<3 instagram! <3 lato! <3 wakację <3 emotkiony ! <3 zupa pomidorowa!
<3 piosenki <3 rozpuszczone włosy! ale też <3 koczek! <3 wygoda! <3 cudowna stylówka!
<3 turnieje szkolne! <3 szminki! <3 conversy! <3 nagrody! <3 uśmiech na twarzy drugiego człowieka! 
<3 aparat ortodontyczny :|) <3 lenistwo! <3 programy muzyczne i taneczne! <3 świeczki zapachowe!
<3  słowo; dziękuję! 







Jest oczywiście wiele innych rzeczy ale nie starczyło by mi doby,żeby je Wam wszystkie wymieniać :)
Chociaż muszę się jeszcze zastanowić ... wy dla mnie 400 wyświetleń a ja dla Was to :) Oj czeka mnie ciężka noc ;) Dobrze to ja lecę odrabiać lekcje i się uczyć a Wam życzę miłego czytania!

Paa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥