środa, 17 września 2014

BELIEVE IN YOURSELF!

Cześć kochani! Na początku dziękuję Wam za 500 wyświetleń!W ciągu ilu... trzech,czterech dni! Jesteście cudowni!
Może jeszcze nie wiecie ale uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam zdjęcia na ''wysokościach''.Kocham je!
Najbardziej podoba mi się strach gdy stoję i boję się,że spadnę!Wiem,ze to dziwne ale cóż..;)
Ja w siebie nie wierzę. Staram się jak mogę aby naprawić ten błąd.Pierwszy mój krok to właśnie zdjęcia na wysokościach.Drugi to powtarzanie słów "JESTEM NAJLEPSZA!''.Ostatni krok to po prostu myślenie,że się uda!WIERZ W SIEBIE tak po prostu!

             
                                                             



                                         







Spodnie- tally weijl /sweterek-C&M/ Buty- Level f / bransoletka-centro/wisiorek-centro :)


                                                     Do zobaczenia kochani moi! :)



DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ za 500 wyświetleń! <3 Kocham Was bardzo mocno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥