poniedziałek, 22 września 2014

I AND I AND I !

Hejka ;) Dzisaj dowiecie się o mnie więcej!
  Pytania- instagram!
Ile masz lat?
Mam 12 lat :)
Czy nosisz kolczyki?
 oczywiście ;)
Do której klasy chodzisz?
Do 6 :)
Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka lub piosenkarz ?
Ja nie mam jedej ulubionej piosenkarki ale lubię słuchać Rity Ory, Rihanny czy Sylwii Grzeszczak :)
Psy czy koty?
Kotki!
Jaką porę roku lubisz najbardziej :)?
Lato!;)
Fanta czy mirinda?
Mirinda :)
Jak masz na imię?
Jak by ktoś nie wiedział mam na imię Wiktoria ;p









Sweter-C&A/buty- level f :)
 Paaaaaaaaaaaa !

2 komentarze:

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥