sobota, 27 września 2014

I LOVE WARSAW!

Hej! Masz jakieś marzenie? Masz nadzieję,ze się one spełni?Tak? To tak jak ja!
Marzeń mam oczywiście tysiąc .. ale takie najbardziej realne to pojechać do warszawy.Może to jest "głupie'' ale to MOJE  marzenie,które zamierzam spełnić! Warszawa to miasto,które jest cudowne!
Jest piękne,nowoczesne a przede wszystkim ludzie w WARSZAWIE  się super ubierają ( mam na myśli kobiety ;p ). Po prostu kocham WARSZAWĘ!
















Sweter-C&A/ bluzka- New yorker/ spodnie- tally weijl/buty-CCC/torebka-mohito/



Paaaaaaaaaa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥