niedziela, 28 września 2014

Krótsze dni,dłuższe noce!

 Cześć kochani!Nie wiem jak u Was ale u mnie jest przerażająco zimnoooooooo!Cały czas tylko; płaszczyk,kurtka,płaszczyk,kurtka! Niektóre dni są naprawdę przyjemne!Na przykład dzisiejszy niedzielny wieczór.Leżałam z moją kochaną rodzinką pod kocykiem oglądając telewizję.Teraz piję gorącą czekoladę z bitą śmietaną.Zimne wieczory są naprawdę SPOKO! Jutro zamierzam iść do szkoły w cieplutkim,milutkim sweterku!Wiecie co kocham zimne wieczory!

















Koszula-reserved/top-bershka/spodnie-mango/buty- level f/apaszka-centro :)


                                                                     Paaaaaa kochani! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥