niedziela, 23 listopada 2014

Elegancja nie musi = się elegancja!!

https://www.youtube.com/watch?v=CfihYWRWRTQ <3
 Ostatnio znowu wybrałam się na buszowanie po osiedlowych sklepach. Tym razem wszystko wpadało mi  w ręce. Nakupiłam całe trzy torby!! Okazało się,że połowa rzeczy jest na mnie za mała,za duża lub ...podarta ;( Podsumowując została mi jedna torba "wielkich" zakupów. Przez najbliższy tydzień nie idę  na zakupy!( Kłamczuch).













Płaszczyk-reservad/Koszulka-h&m/koszula-c&a/spodnie-tally weijl/buty-level f//





Paaa<33333





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥