niedziela, 16 listopada 2014

Hejterzy mają szanse hejtować!

             https://www.youtube.com/watch?v=Eqbojbu5Z-w

 Hejkaaa! Przeczytałaś tytuł i zastanawiasz się "o co chodzi" ? Prawidłowo? Tak! Może nie wiecie,ale aparat,który był moim przyjacielem zawiódł mnie :(. Tak właściwie to nie wiem co się stało ,ale wiem,że muszę jak najszybciej go odzyskać! Jest w naprawie i mam nadzieję,że szybko
mnie "przytuli". Na razie muszę zadowolić się telefonem (samsung galaxy ch@t ) :(. Dzisiejsze zdjęcia nie są GENIALNEJ jakości a ja lubię jak jakość jest powalająca ;) ! Postaram się szybko odzyskać mojego kochanego przyjaciele a teraz zapraszam Was na dosłownie 4 zdjęcia ;) Mam nadzieję,że się spodobają! Zapraszam!





Płaszczyk-reservad/Spodnie(legginsy)-gatta/buty-ccc/Szal(komin)-house//



Paa kochani! <3





Znajdź mnie na;
  • emial; wiktoria.kozlowicz@onet.pl
  • instagram; zakupholiczka
  • twitter; zakupholiczka 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥