poniedziałek, 1 grudnia 2014

Inspirations #sweaterweather

https://www.youtube.com/watch?v=7RMQksXpQSk
Hej ;* Jak widzicie nowy post,kompletnie inny od "normalnych" postów na blogu :) Jak może wiecie dużo blogerek ma takie posty typu inspiracje i właśnie taki post jest dzisiaj ;) Oczywiście nie jestem blogereką typu Maffashion,Jessica mercedes,macademian girl czy Cajmel :) Ale jestem blogerką na swoim "poziomie". Robię to co lubię a nawet kocham i będę to robić w mój własny sposób ;) To taki pierwszy post,ale mam nadzieję,że się spodoba :)

PS Te  zdjęcia robię ''sama'' :) Kopiuje z grafiki i wklejam ;) Więc ten strój pochodzi ze mnie ;)








   Płaszcz/kurtka-Zipper/Spodnie-CoGdziezaile.pl /Sweterek-zalando/Szal(komin)-www.kupbuty.com/Buty-x/Torebka-Domodi.pl/Szminka-Mac/Lakier-essie/Bransoletka




                                             

                                                    Paaaaaaaaaaaaa<33





2 komentarze:

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥