piątek, 9 stycznia 2015

But...

https://www.youtube.com/watch?v=450p7goxZqg&list=PLVg_UmakHgbF6X6hNyP3boO-Thl2Dja9p&index=47

Hejoo<3! Dzisiaj nie ma stylizacja(tylko moja twarzyczka!).Zdjęci robiłam u mojej babci ☺ Chciałam w takim miejscu wynaleźć "urodę","piękno .. a przede wszystkim to coś co w zwykłym,bardzo zwykłym miejscu jest najpiękniejsze! Nie wiem czy mi się to udało ale ... zdjęcia mi się BARDZO podobają(w ogóle się nie chwaląc ;pp).Widać na nich wszystko co chciałam widzieć.Nie nastawiajcie się do tego posta"nie ma stylizacji,głupi post".Wcale tak nie jest! Natura-naprawdę nie umiecie znaleźć w tym słowie i w ... tłumaczeniu piękna? Wiem,że potrafisz ;))) Ale! Jeżeli jesteś nastawiona/nastawiony do tego posta "prr"! No to...! Jutro, pojutrze postaram się wstawić stylizacje (czyli z tego co do mnie piszecie najbardziej lubicie stylizacje,oufity itd.!<3) Oczywiście,dzięki WIELKIE! Nie długo pojawi się lookbook!Wyczekujcie! Oglądamy i mam nadzieję... podziwiamy ;)) <3


 Nie wiem dlaczego wstawiłam ..dach?.Może dlatego,że jest tam śnieg?


 Nie zwracamy uwagi na... metkę! ☻


                    Czapka-Miejski sklep/Szal(komin)-house//




                                                                                                    Paaaaa<33




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥