czwartek, 5 lutego 2015

#army #soldiering #black

https://www.youtube.com/watch?v=WLyHSOXhZhY&index=2&list=PLVg_UmakHgbF6X6hNyP3boO-Thl2Dja9p
Ah! Jak mi się podoba dzisiejsza stylówka! Tak naprawdę nie wiem jak ją stworzyłam ☺
Poszperałam w zakurzonych workach no i jest świetna stylówka na zakupy,rower w zimny dzień czy spacer a nawet do szkoły- będziesz wyglądać odjazdowo! Bardzo podoba mi się taki styl i jestem zachwycona tym co "wyczarowałam" ☺☺☺ Kurtka pod kamizelką jest z big stara,czyli bardzo popularnego sklepu (tak przynajmniej mi się wydaję ♦).No i co taka kurtka robiła w zakurzonym worku? Kamizelkę również wyczarowałam! Kamizelka biję wszytko!










Kurtka-big star/kamizelka-x/Getry-gatta (active)/Buty-ccc/Czapka-miejski sklep//





6 komentarzy:

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥