niedziela, 15 lutego 2015

Wiosna?

https://www.youtube.com/watch? v=SeIJmciN8mo&list=PL99JLrt3Wlws2aXHw8E3GvWWC62NBF473&index=5
Dzień Dobry! Dzisiaj post robiony tak bardzo "na szybko" ☺ Staram się jak mogę dodawać Wam posty co 3/4 dni. Jak wiecie nie zawsze mi to wychodzi ☻Jutro szkoły więc również będzie coraz ciężej dodawać posty co 3/4 dni. Oczywiście będę robić co się da,ale wiemy ,że jednak szkoła jest ważna a nawet bardzo ważna. Nie mówię tego z perspektywy "kujonki". Zapraszam do konstruktywnej opini na temat dzisiejszego oufitu. Zachęcam do komentowania! ♥ Do zobaczenia!










Kurtka,spodnie,biała bluzka,buty-miejski sklep/Marynarka-x/Bluzka różowa-bershka//







     
                                                        Love,W. 



5 komentarzy:

  1. Świetny blog,super zdjęcia aż szkoda nie zaglądać! ;*
    A ja zapraszam do siebie,jestem tu nowa i miło mi będzie gdy wejdziesz na mojego bloga i ewentualnie zostawisz jakiś komentarz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥