piątek, 11 września 2015

HOLIDAY 2015!

https://www.youtube.com/watch?v=H0h_EhCnDpI&list=PL99JLrt3WlwsP8hHaB5Q4h3FG1igOD6LG&index=28

 Hej! Dzisiaj powspominamy wakacje! Wiekszosc osob nie wie ,ale w tym roku wybralam sie do Holandii! Mam kilka zdjec ,ale bardzo malo,poniewaz  zwiedzajac nie myslalam o robieniu zdjec! ;p
Koncowke wakcji spedzilam w domu. Czesto odwiedzalam babcie i spotykalam sie z kolezankami! Wakcje oceniam na 11/10! Koniecznie napiszcie jak uplynely wasze wakacje i co robiliscie!
          Do zobaczenia juz nie dlugo!












































                                                 Paaaaaaaaa<33




1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Ci takich wspaniałych wakacje :) ja w tym roku jadąc do Francji przejeżdżałam przez Holandię, wiec może na trasie się minęłyśmy :)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥