czwartek, 10 września 2015

ŻYJE!


Nie wiem jak zacząć. Moze po prostu Czesc? Hejka! Wracam! Mega sie ciesze,ale moze jakies wyjasnienie? Juz,juz! Przestalam pisac dla Was postow nie dlatego,że nie chcialam,ale dlatego,ze duza ilosc osob( nie tylko koledzy i kolezanki) po prostu z tego zartowali i smiali sie z mojego hobby. Bylo mi bardzo przykro i nie chcialam dalej sie stresowac ( choc uwielbialam to robic) i zakonczylam pisanie postow :c Codziennie myslalam co by bylo gdybym nie przejmowala sie opinia innych? Pisanie postow sprawialo ( i sprawia) mi WIELKĄ przyjemnosc! Uwielbiam patrzec na powiekszajace sie wyswietlenia i komentarze! Mam nadzieje,ze ktos dalej bedzie mnie czytal i sledzil! Nauczylam sie jednego. Nie warto i nie mozna sie poddawac. Mam nadzieje,ze odwiedzisz mnie jeszcze raz! Mam duzo pomyslow na posty i uwaga zaskoczenie! Beda zmiany na blogu! Nie beda tylko stylizacje ale rowniez... ********! Zapraszam juz nie dlugo! Kocham Was!

PS kolejna niespodzianka >  ścielam wlosy! ;p
                                                                                                    Do zobaczenia!


2 komentarze:

  1. Jak to kochasz to nie przejmuj się tymi opiniami. Wiele piosenkarzy, malarzy, aktorów, sportowców, blogerow itp. miało tak jak Ty. Strasznie Ci współczuję ! Mi moje przyjaciółki wspierają i czytają regularnie posty (chyba xD, no ale tak). Oczywiście nie mówiłam wszstkim, przyjacielom i bliskim, życzę powodzenia..A. się wpasowalo, o tym, by się nigdy nie poddawać ba blogu!
    http://nuskaaaa.blogspot.com/2015/09/nigdy-sie-nie-poddawaj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ten komentarz dal mi mega,mega do mysleania! Dziekuje i na pewno zajrze! <3 <3 <3

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥