środa, 21 października 2015

Colors of autumn ✔


                 Codziennie spotykam się z osobami,które nie są sobą,udają kogoś innego. Zastanawiam się po co zakładają "maskę" i dlaczego chcą być kimś innym. Często zadaję sobie pytanie "A ja? Czy ja udaję?". Do tej pory nie odpowiedziałam sobie na to pytanie. Życie to nie teatr więc po co odgrywamy te role? Poznajemy ludzi,którzy mają "maskę" ? Którzy naśladują inne osoby? Autorytety a może kolegę? Może te osoby chcą być lubiane tak jak jego kolega/koleżanka i wtedy naśladują jego zachowanie? Chcą być "inni",lecz nie będę "pożyczając maskę kolegi". Indywidualizm to my a nie naśladowanie kogoś "z wyższej półki". Mamy wrażenie,że jeśli nie będziemy zachowywać się "inaczej" to nie będziemy lubiani i "inni"? Czasem zastanawiam się  "po co ?" a czasem  wybucham śmiechem. Ja właśnie zdjełam moją maskę,którą może miałam a może nie. A ty? Co o tym sądzisz? Napisz w komentarzu! Do zobaczenia!
















Kurtka- h&m/ Koszula- Bershka/ Spodnie- Zara/ Komin- House/Buty,pasek-miejski sklep//




                                                                              Pa,Wiktoria 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥