piątek, 2 października 2015

Ogrodniczki i krok do przodu ♥

https://www.youtube.com/watch?v=yTCDVfMz15M&list=PL99JLrt3WlwsP8hHaB5Q4h3FG1igOD6LG&index=48

Ile razy żałowałaś,że coś zrobiłaś nie tak? Ile razy mówiłaś "-po co ja to robiłam?" Ile razy wmawiałaś sobie,że coś poszło nie po twojej myśli? Ile? Każdy kiedyś popełnił jakiś błąd i tego żałował. Każdy kiedyś popełnił błąd,którego nie dało się już odwrócić. Myśl "-A co by było gdybym tego nie zrobiła?" jest niepotrzebna,nic nie zmieni. Zawsze trzeba iść krok do przodu a nie do tyłu. Nie wolno sobie mówić "po co to robilam?" tylko "Nigdy wiecej nie popełnie tego samego błędu".
Nie wolno żyć myślą "A co by było gdyby?". Uczymy się na własnych błędach i my za nie odpowiadamy. Błędy uczą nas,aby czasem pomyśleć co się robi. Błędy są i będą, a my  musimy umieć sobie z nimi radzić.




















Ogrodniczki-miejski sklep/Sweterek-takko fashion/buty-miejski sklep//









                                                                 Paaaaaaaaaaaaaa




5 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia. Oddaj trochę urody *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D zaczytana-ita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziekuje to bardzo mile! A urode bierz!<3

      Usuń
  2. wiele razy zdarzało mi się tak mówić, jak byłam młodsza. im jestem starsza, tym staram się mniej błędów popełniać, a jak się i tak zdarzą, to znoszę je z podniesioną głową i nie narzekam. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komentarz! I to jest wlasciwe podejscie! <3

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥