piątek, 30 października 2015

TIMBERLAND ♥♥♥

https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A&index=93&list=PL99JLrt3WlwsP8hHaB5Q4h3FG1igOD6LG


  Hej,hej! Jak widać po tytule dzisiaj główną role odgrywają timberlandy! Tak wiem,wiem(prawie) każda dziewczyna pokazuje na swoim blogu wlasnie te buty! W tym sezonie,jak i w przeszłym to hit! W tym roku musiałam zakupić sobie nową parę butów zimowych. Padło na cudowne,piękne,najlepsze timberlandy! Są to najwygodniejsze i najpiękniejsze buty zimowe jakie miałam! Dodatkowo pięknie wyglądają (powtarzam po raz trzeci) i są przede wszystkim bardzo ciepłe. Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na zakup zimowych butów                                                to te mogę Wam polecić  w 100%!



























Katana- bershka/Koszulka-sinsay/Spodnie-zara/Buty-deichmann/Koszula-x//





                                              Do zobaczenia!<3

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te buty mam podobne i jestem z nich w 100% zadowolona. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://mylonerss01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Na pewno zajrze! Pozdrawiam!😍

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie są timberlandy tylko zwykłe trapery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty nazywane są timberlandami😊 Są to podroby,ale timberlandy👍 Pozdrawiam

      Usuń
  5. coraz bardziej mi się podobają te buty :)
    bardzo ładne zdjęcia i outfit!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się podoba! <3 Dzieki za komentarz! Pozdrawiam! <3

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥