piątek, 27 listopada 2015

Dziecko szczęścia

Zara Larsson- Uncover


Zazwyczaj zbyt póżno uświadamiamy sobie,że radość z życia to kwestia świadomego wyboru.
Mechanizm jest prosty. Ten kto sam uważa się za dziecko szczęścia,potrafi dać je sobie sam.

Ciągle chcemy od życia więcej i więcej. Ale przecież nigdy nie dostaniemy wszystkiego.
Dlatego takie ważne jest,żeby przestawić się na inne myślenie.I zacząć wreszcie doceniać
to co mamy."Jeśli ty otworzysz się na szczęście ono otworzy się na ciebie".
Szczęście- ..................  Każdy ma swoją własną definicje.Niektórzy szczęście określają jako wygraną w lotto a niektórzy jako 6 z matmy. Pozwól sobie na bycie szczęśliwą.

PS Dla mnie 6 z matmy to jakby.....ponad szczęście.


















Kurtka- 5.10.15/ Spodnie|ogrodniczki,buty,czapka,komin- miejski sklep//


Fot. klik


9 komentarzy:

  1. Świetnie napisany post ;))
    Powinniśmy dostrzegać szczęście właśnie w takich najmniejszych rzeczach :D
    Super zdjęcia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,bardzo mi miło!♥♥♥ Jeśli tak mówisz to będe! <3 xoxo

      Usuń
  2. Hej! Pamietasz mnie z instagrama?
    Świetny masz szablon! Powiedzialabys mi skad i jak mam go zainstalowac?

    ~~ Olivkv.blogspot.com ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosne zdjęcia :)
    Dla mnie szczęście jest właśnie w tych małych rzeczach, np. tak jak napisałaś dobra ocena z trudnego dla nas przedmiotu.
    aniakasperek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło! Dziękuje bardzo♥♥♥♥♥

      Usuń
    2. O to mi chodziło! Dziękuje bardzo♥♥♥♥♥

      Usuń
  4. Masz rację, jak najbardziej powinniśmy doceniać małe szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥