czwartek, 5 listopada 2015

● Jesienna myśl ●

https://www.youtube.com/watch?v=Ho32Oh6b4jc&list=PL99JLrt3WlwsP8hHaB5Q4h3FG1igOD6LG&index=92


                              Zmień myślenie.Aby oddać urok tego posta wystarczyłyby właśnie te słowa.
Wciąż próbujemy się zorganizować i mieć wszystko "dopięte" na ostatni guzik. Depresja jesienna chyba już każdego pogrążyła w smutek i rozpacz. Nie chcę mi się,zaraz- to słowo najczęściej przeze mnie używane.Organizacja jest na poziomie ... zerowej. Kalendarz tutaj nic nie pomaga. Nie mogę czy nie chcę? Rozsądne jesienne myślenie jest nie możliwe? Hmm. To dziwne.
Jesień -kolorowa,pełna uroku i niezwykłego blasku spostrzegana jako pochmurna,zimna i deszczowa.
To i to się zgadza. Kolejny zaskakujący mnie fakt. Myślenie jesienne jest jednoznaczne.Wystarczy
"tylko" zmienić myślenie. A jakby tak myśleć o jesieni w kolorowych ( jak ona sama) barwach?  Proste?

















Fot.klik




Sweter-x/Koszulka- sinsay/Spodnie- Taily Weijl/ Buty- biedronka//






                                                                         
                                                                         Do zobaczenia!♥




2 komentarze:

  1. Faktycznie, jesień to pora depresyjna ;__; Ale nie wolno się temu poddać!
    Swietne zdjęcia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥