piątek, 13 listopada 2015

Moje klasyki!

Hayley Kiyoko-Girls Like Girls


Chyba każdy z nas ( każdy kto interesuję się modą!) ma swoje "klasyki". Chodzi mi o rzeczy bez których wasza garderoba była nudna. Ja wybrałam pięć takich must-have modowych!

 Czarne getry,białe (nie) zwykłe koszulki,duże ciepłe bluzy,koszulę w kratę i trampki.
Czarne getry,białe koszulki - klasyki klasyków. Duże ciepłe bluzy- milusie,cieplusie,wygodne bluzy,które świetnie odzwierciedlają mój styl. Koszulę w kratę- kolejna rzecz,która jest moim must-have cały rok(jesień,zima,wiosna,lato-dosłownie cały rok!). Trampki- co tu dużo gadać? Moje ulubione,
najwygodniejsze buty ever! A jakie są wasze klasyki? Koniecznie daj znać w komentarzu!























4 komentarze:

  1. Torche popracuj nad przejrzystoscia tesktu. Bo na pierwszy rzut oka nie wiadomo o czym piszesz trzeba bardziej anazliowac a wydaje mi sie to na blogu zbedne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst "płynie" tylko ze mnie. Nie chodzi mi o to,żeby tekst był perfekcyjnie napisany gramatycznie itp, jak wypracowanie. Ale dzieki za uwagę! Postaram sie to poprawić!<3 Pozdrawiam

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥