czwartek, 10 grudnia 2015

♥10000♥

Thank You Very Much!



                                                              Cześć moi drodzy! Mogę powiedzieć moi?
Dokładnie 6 grudnia( mikołajki!) na moim blogu wybiło 10000 wyświetleń! Tyle osób wpisało w swoją wyszukiwarkę "wiktoria-kozlowicz.blogspot.com". Nie zdziwi Was za pewne to,że jest to dla mnie WIELKA nagroda i oczywiście porządny kopniak w tyłek! Kilka tygodni temu ( czytaj: 
na początku listopada) pomyślałam " Ale fajnie by było gdyby do świąt wybiło mi 10000".
I mam! Moją piękną,cudowną,czarującą 10! Oczywiste jest to,że gdyby nie Wy to moje największe hobby,moja najpiękniejsza pasja nie miałaby żadnego sensu. Jeszcze przed tą przerwą,początek mojej przygody z blogiem zawsze moim marzeniem,celem ,w którego za bardzo nie wierzyłam było właśnie mieć 10k wyświetleń. Na początku mój blog był bardzo,bardzo "nieprofesjonalny". Jak można w ogóle tak nazwać początki mojego bloga. Jakość zdjęć była... zostawmy to bez komentarza.
Tekst też nie był.. to też zostawmy bez komentarza. Przepraszam! Teraz widzę różnicę między tekstem,zdjęciami. To były moje początki,pierwsze małe kroki w tym kierunku. 
Choć marznę niesamowicie,siedzę do póżna pisząc posty, wysłuchuję tekstów -"hah ona ma bloga-hahahahhahah"- KOCHAM TO!  Nie wyobrażam już sobie wyjść na spacer i nie zrobić nowych zdjęć,które mogę tutaj opublikować. Chciałabym podziękować jeszcze osobą,moim znajomym,którzy
wspierają mnie w tym co robię. Jest to kilka,kilka osób,które nigdy nie wyśmiewały się ze mnie i wspierały mnie w tym co robię. Dziękuje ♥ Jeszcze raz dziękuje,dziękuje,dziękuje Wam! Mam nadzieję,że będziecie tutaj powracać i będziecie aktywni jak jesteście teraz. Po prostu.
       Dziękuje,że jesteś♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥











14 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super misiu <3 nareszcie ci się udało!Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci sukcesu. :) Oby tak dalej. :)
    emosia-samosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow gratuluję kochana!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej ładnej liczby! :D
    Życzę dalszych sukcesów :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnego "0" do tego ciągu :D
    http://swiatwedlugiwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej mam nadzieje,ze mi sie to uda! Dzieki WIELKIE za komentarz!♥♥

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥