sobota, 5 grudnia 2015

Wrzuć na luz.

♥♥♥→ Merry Christmas Everyone ♥♥♥



                                               Ostatnio staram się mieć dopięte wszystko na ostatni guzik.
W sobotę wieczorem siadam z kalendarzem i planuj nadchodzący tydzień. Zazwyczaj też robię sobie listę rzeczy ważnych i ważniejszych.Chcę być zorganizowana. Chcę wiedzieć co będę robić jutro.
Narzucam na siebie zbyt wiele obowiązków. Chcę w jeden dzień ogarnąć dosłownie wszystko.
Biorę za dużo na klatę,to fakt. Chciałabym zwolnić,ale nie potrafię.Mam dużo rzeczy ,które muszę zrobić teraz, w tej chwili. Ciągle coś robię. Ostatnio weekend nie jest dla mnie odpoczynkiem. Czasem wręcz przeciwnie.Tak sobie czasem myślę,że gdybym miała pilot z guziczkiem pauza rozbolałaby mnie ręka od ciągłego naciskania. Lecz z chęcią przygarnę taki "zaklinacz czasu".
Za dwa tygodnie( łoł!) przerwa świąteczna. Teraz dzieję się zdecydowanie za dużo. Mam nadzieję,że za te (tylkooooo!) dwa tygodnie odpocznę i moje dni będą polegały m.in na lenistwie.Wrzucę na luz.











Fot. klik ♥

Kurtka-x/ Koszulka,koszula w kratę- sinsay/ Getry-gatta/Buty-deichmann//


4 komentarze:

  1. Ale ty chudziutka jesteś :O
    Dobrze że organizujesz sobie każdy dzień dzięki kalendarzowi, ja też tak robię :)
    Często też najwazniejsze zadania zapisuje na karteczkach i przyklejam do biurka ~pomaga

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę przytyć! :D Wow! Na pewno sprobuje sposob z karteczkami! Dzieki!

      Usuń
  2. Organizowanie sobie obowiązków jest bardzo dobrym sposobem. Wtedy wiesz co możesz zrobić teraz a co później. Też lubię mieć wszystko zrobione na perfekt. Bardzo ładne zdjęcia. Jesteś śliczna, cudowna figura też taka chce <3
    Www.darjikas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje!<3 Maasz swietnego bloga! Pozdrawiam <3!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥