środa, 6 stycznia 2016

About everything and about nothing!



Cześć! Ostatnio widzieliśmy się trzy dni temu (klik) i od tamtego czasu dużo się zmieniło.Okej.Mało.
Doszłam ostatnio do wniosku,że "kilka" dni temu były święta a dzisiaj mamy już styczeń.
Czas naprawdę szybko leci a z dnia na dzień stajemy się coraz starsi,być może mądrzejsi. Na pewno.
Choć na myślenie "co by było,gdyby" (itp.) nie mam czasu to na pewno z dnia na dzień (x2) rozumiem coraz więcej rzeczy. Nawet te,które wydawały mi się bezsensowne. Choć została cała masa rzeczy,których nigdy nie zrozumiem. Albo tych ,które czekają w mojej głowie w kolejce.
Bo tak też można prawda? Do zobaczenia!















Fot.: klik



Sweter- clockhouse}c&a/Getry-gatta/Buty-biedronka//






5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś strasznie fotogeniczna! :D
    https://mydifferentperspectiveblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety czas zapingala i to szybko a z biegiem czasu jesteśmy mądrzejsi o doświadczenia i inne rzeczy zrobiliśmy by my inaczej :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://angelikai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haah idealne slowa! Az chce kliknac "edytuj" i je skopiowac! Dzieki za komentarz!

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥