sobota, 30 stycznia 2016

Mam w sobie potwora!

                                         Carly Rae Jepsen-Really Like You cover ♥


Czasem pęka we mnie coś takiego ogromnego. Jak taki mały potworek,który staje się ogromny kiedy dochodzi do chwili  w poprzednim zdaniu. Nawet sama nie wiem co to jest. Moje wahania nastroju,grymas,złość czy bezczynność a może zdenerwowanie. Wiem tylko tyle,że chce mi sie płakać. Lecz mam tyle lat ile mam i nie wypada. Tłumie to uczucie w sobie a gdy naprawdę czuje się bezsilna wyje po  cichu -ale wygląda to tak jak bajkowy wilk na wschodzie/zachodzie słońca. To chyba uczucie bezradności. Choć nie ukrywam zdarza się to też wtedy kiedy mam grymasa.Pewnie to żle,ze jakiś potwór siedzi we mnie i sprawia ze jestem bezradna. Pociesza mnie jedynie fakt,że większość osób(może ty?) ma tak samo. Jeśli jednak potwór jest grożniejszy nawet to mnie nie pociesza. Idealne określenie tego uczucia to hdeuhhejdhejd-czyli jedna wielka niewiadoma.
Bardzo ciekawi mnie czy też znacie uczucie "hdeuhhejdhejd" jeśli tak koniecznie dajcie znać!
Do następnego,cześć!♥















Fot:. klik

Kurtka-h&m/Koszula-sinsay/Spodnie,buty-miejski sklep//

14 komentarzy:

  1. Bardzo swietne zdjecia
    Zapraszam do mnie
    http://lopusinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Zapraszam do mnie: werciacodziennie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Widzę, że podobnie jak ja nie patrzysz w obiektyw więc nie jestem w tym sama haha

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahahahha :D Obiecuje poprawe! Kolejne,kolejne zdjecie beda w oko w oko z obiektywem :D Dzieki za komentarz! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Też tak czasami mam ,że wszystko mnie denerwuje :(
    zapraszam do mnie :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/ekologiczny-olej-z-rozy-pizmowej.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasami tak mam.
    Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie , zostałaś nominowana do LBA ;) pozdrawiam cieplutko ;) ! http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne włosy.:)
    Przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥