środa, 27 stycznia 2016

Notatka na lodówce?



Wszyscy piszą o tym ,że nie są zorganizowani. Nie pomaga im kalendarz. Nie pomaga im przypomnienie w telefonie ani nawet notatka na lodówce. Okej zacznijmy od początku.

Cześć! Wita Was najbardziej zorganizowana osoba tygodnia. Tak ja,która nie ma ferii i wszystko robi na obrotach sto! Wszystko jest dla mnie nie lada wyzwaniem,ale jednak daję rade<emoticon muscle>. A moją największą motywacją jest "ej dałam radę?!". Planuje tydzień w kalenarzu ,ale rzadko kiedy do niego zaglądam. Wszystko się za szybko dzieje! Może to dobrze? Przynajmniej mam wymówkę! Już kiedy jednak podołam mojemu celowi (czyt. nawet utrzymanie porządku przez tydzień czy odrobinie pracy domowej w piątek a nie w niedziele) nie mam czasu na przerwę i idę dalej! Obowiązki mnie okrywają(dosłownie tak jak ja kocem siebie w sobotę wieczorem),albo jak kto woli-rzucają się na mnie jak moja mama kiedy dostanę dwa plus z matmy( a to bardzo prawdopod-
-obne). Zaskakuje sama siebie a moim największym zaskoczeniem jest to,że o tym teraz piszę.
Mam nadzieję,że nie dajecie się tym wszystkim obowiązkom,których jest naprawdę sporo!
1:0 dla mnie! Widzimy się już niedługo,do zobaczenia! ♥











 Fot.: klik

Sweter-f&f/Getry-gatta/Buty-deichmann//


16 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! zapraszam do siebie ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia jak i post! :)
    Zapraszam do siebie :D
    amelkaswietlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie byłam i raczej nie będę zorganizowana :D Moje wszystkie 'plany' są spontaniczne, czasem nie przemyślane, ale odpowiada mi taki tok.

    http://saynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tez na swoj sposob dobre! Wazne abys miala wszystko pod kontrola!<3
      XOXO

      Usuń
  4. Ze mna jest tak, ze im wiecej mam na glowie - tym bardziej jestem zorganizowana - taki paradoks :D
    Bycie zajetym wplywa na nas zbawiennie :)
    Bardzo ladne zdjecia! :)

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tez tak mam1 Pionaaaaaa♥ Pozdrawiam i dzieki za komentarz! c:

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia! Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    Oto mój:
    http://myfantasticobook.blogspot.com/
    Zechciałabyś poczytać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie jestem w miarę zorganizowana :D Czasami gdy mam dużo roboty, piszę sobie karteczkę co mam zrobić (i kiedy), wtedy to mi pomaga :) Pozdrawiam :)
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥