sobota, 23 stycznia 2016

Osiągniesz szczęście,gdy przestaniesz porównywać się do innych.



Przestań porównywać się do innych! Ja mam 3 z maty ona ma 5.On ma średnia cztery zero ja mam trzy siedemdziesiąt dwa.Chcesz być lepszy od x? Zrób to! Zmień coś w sobie a nie w narzekaniu ,że on/a jest lepsza! Nie porównuj się do nikogo tylko skup się na sobie! Popraw "to coś" co pomoże Ci być lepszą wersją siebie a zarazem satysfakcją i myślą "mam 5 ona  4". Lepsza wersja siebie-brzmi banalnie ,ale prawdziwie.Musisz chcieć być lepszy od samego siebie a nie od innych.Myślenie
"ona i tak jest lepsza"- w niczym Ci nie pomoże. Zmieniasz się dla siebie a nie dla innych! 
Osiągniesz szczęście,ogromnego kopa i bardziej uwierzysz w siebie,gdy przestaniesz porównywać się z innymi. Do zobaczenia!♥











21 komentarzy:

  1. Motywujacy post.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze napisany post :)
    Nie było Ci zimno w trampkach na śniegu? :D

    http://saynika.blogspot.com/

    Zapraszam do siebie, liczę na jakis ślad z twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! A czego nie robi się dla bloga? Hahaha dzieki za komentarz!💝

      Usuń
  4. Masz racje, nie wolno sie porownywac do kogos. Czsami moze to sie na nas zle obdic, choc czasami moze tez dzialac motywujaco :)

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne zdanie! Masz rację! Xoxo 💖💕

      Usuń
  5. Dobrze piszesz , choć czasami nie da się pozytywnie myśleć i porównujemy się do innych ludzi :(
    zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/jedyne-takie-maso-kakaowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i masz racje nie zawsze mozna myslec pozytywnie,niestety ;c c: Pozdrawiam!♥

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Masz racje. Mnie na przykład bardzo denerwuje gdy ktos mowi przykładowo "bo ja to jestem pierwsza a Ty trzecia". Niby dołujące ale i bardzo próżne.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłaadnie! Mnie tak samo to denerwuje. Dzieki za komentarz!

      Usuń
  7. supper post ;)
    obserwujemy ? http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywujący post :) i taki prawdziwy
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia, nie było Ci zimno w tych trampkach? :O
    bardzo mądry post, zgadzam się w 100% z Tobą:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poswiecenie no ej!:D Bardzo,bardzo,bardzo dziekuje!♥

      Usuń
    2. Poswiecenie no ej!:D Bardzo,bardzo,bardzo dziekuje!♥

      Usuń
    3. Poświecenie! :D Bardzo,bardzo dziekuje!♥

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥