sobota, 9 stycznia 2016

White Fluff!

Labrinth- Beneath Your Beautiful ft.Emeli Sande ♥



Kocham zimę. Choć zawsze kojarzyłam ją z ponurymi porankami i mrozem,który przebija nawet przez bawełniane rękawiczki. Śnieg za oknem każdego ranka sprawia,że mój poziom szczęścia w tej chwili osiągnął maksimum. Myślę tylko o tym,żeby jak najszybciej wybiec z domu i usłyszeć skrzypienie śniegu pod stopami.Lekcje są o wiele barwniejsze ,gdy na dachach domów leży warstwa białego puchu a dym z komina tworzy czarno-szare plamki na niebie.Podobno niskie temperatury mają niebagatelny wpływ na rozwój naszego mózgu.
Czarujący śnieg.Jest największą zaletą,plusem,rzeczą,która kocham i mogłabym podziwiać godzinami!Nie ukrywam,że śnieg jest moją "wymówką",aby dzień w dzień   do szkoły brać gorącą herbatę w termosie!♥
















Fot.:klik

 Kurtka- h&m/Swterek-x/Komin-House/Getry-Gatta/Buty-deichamann/Czapka-miejski sklep"tifo"//


10 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Pamietaj zeby wpadac co jakis czas do mnie :) Pozdrawiam cieplutko :* Olivkv.blogspot.com :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie śnieg sprawia, że świat jest o wiele ładniejszy :D
    Świetne zdjęcia! Super wyglądasz :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥