piątek, 12 lutego 2016

DOŁKI W POLICZKACH!?

                                                   Justin Bieber-Life Is Worth Living ♥

Większą radość otrzymujemy z rzeczy na które długo czekamy.
Kupuje buty na które długo czekałam i gdy przyjdą mam o wiele większą radość niż ktokolwiek inny.
Dlaczego?Ponieważ dla niektórych buty to rzecz zwyczajna.Tak jak dla każdego,ale gdy ktoś kupuję buty często,płacą za nie rodzice i wie,że niedługo otrzyma kolejną parę to nie odczuwa tak wielkiego szczęścia jak osoba,która długo na nie czekała,codziennie do słoika wrzucała pieniądze i myślała tylko o nich. Cieszyć się z małych rzeczy.Tych,których nie dostrzegamy na co dzień.Tych,które uważamy za zwyczajne . Czy będziemy ludżmi szczęśliwszymi? A gdyby każdy z nas cieszył się z wszystkiego co powoduje na jego twarzy uśmiech byłby szczęśliwszy? Z pewnością.
NieKażdy zasługuję na szczęście. A gdy możemy je przygarnąć samemu?Samemu się uszczęśliwić? Nic trudnego a bardzo znaczącego,bo tylko my decydujemy ile razy w ciągu dnia uniesiemy nasze wargi a w policzkach pojawią się dołki.

















Fot.: klik

Kurtka-h&m/Koszulka-sinsay/Spodnie-zara/Buty-Allegro/Pasek-miejski sklep//



17 komentarzy:

  1. Bardzo mądrze napisany post♥ Przecudowne zdjęcia ♥
    Obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    http://szarokolorowabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. superstary <3
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najtrudniej jest się cieszyć z tego co mamy na co dzień. Każdy oczekuje mega wydarzeń żeby okazywać radość i szczęście. Ja również nie raz odkladalam przez długi okres pieniądze żeby kupić coś wymarzonego. Wtedy ma to dla mnie większą wartość.

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/02/walentynki-2k16.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak dla mnie. A myslalam,ze to ja tylko jestem wariatka,ktorej wieksza radosc sprawia cos na co dlugo czekam,zbieram kase.Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. bardzo mądry post i super buciki!
    obserwuję i zapraszam do mnie http://memoriesofmylifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Bardzo mi się podobają te spodnie z zary !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do LBA!
    http://sznaxi.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te buty, miałam je sb kupić ale ostatecznie zdecydowałam się na nike :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥