środa, 3 lutego 2016

Fałszywość ludzka...




Akcja odbywa się na przystanku. Trzy dziewczyny,"koleżanki" obgadują znajomą ze szkoły.

-Jest strasznie gruba a do tego nie umie się ładnie ubrać. Mogłaby przynajmniej umyć włosy.
- A widzieliście jej telefon? Ona ma nokie.
-Hahahah
-Ja nie pokazalabym się z takim telefonem nigdzie
-Ja też
-i ja
Jedna z dziewczyn żegna się,wsiada do autobusu i jedzie do domu.
Dwie pozostałe zostają na przystanku i zaczynają ją obgadywać.
- Widziałaś jak się ubrała? Za grosz wyczucia stylu... i te buty!
-hahah pewnie kupiła je w lumpie
-Hahah dokładnie
- I te jej krzywe nogi...
-Co nie? Nie mogę na nie patrzeć.

Do tej chwili mam nadzieję ,że takie sytuacje nie dzieją się naprawdę... ale jednak tak jest.
W odniesieniu do trzech "kumpeli",które są idealnym przykładem fałszywości ludzkiej.
Jedyna rzecz ,która cieszy mnie na tą chwile to że mnie tam nie było. Zapewne zrobiłabym wielkie oczy i zaczęłabym się na nie patrzeć a w najgorszym przypadku powiedziałabym to co przyjdzie mi na język. Całe szczęście ze mnie tam nie było. Pewnie zaczęłyby mnie obgadywać.
Na pewno wielokrotnie spotkaliście się z fałszywością ludzi. Stali po twojej stronie a gdy sytuacja zrobiła się poważniejsza zostawili samych na" polu bitwy" twierdząc ze nigdy nie spotkali się z sytuacja x. Niektorzy ludzie  powinni mieć nad głową czerwonę światełko,ktore oznaczałoby,że są fałszywi.Świat bez nich byłby o wiele piękniejszy.














Fot.:klik

Kurtka-h&m/Koszula,czapka-miejski sklep/Spodnie-zara/Buty-deichamnn/Torebka-ccc//

6 komentarzy:

  1. Fajny blog :)) Obserwuje :))
    Zapraszam do siebie :))
    http://moja-pasja2.blogspot.com
    Zaobserwuj i skomentuj :3 Sprawisz mi tym ogromną radość :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia ze snapa Maff :D fauny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Właśnie miałam mówić na snapie,że zainspirowała mnie (tak Jak zawsze)do napisania posta! :) Dziękuję!<3

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia! ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥