poniedziałek, 29 lutego 2016

INNA AKA PODMIENIONA.


Kocham moją twarz. Nie przeszkadzają mi moje czerwone policzki. Zaczerwienia.Wory pod oczami.Dość małe usta.Wielgaśne brwi.Ogromne czoło.Okrągła,jabłkowata twarz.Małe oczy.
Nos "kartofelek". Powstające duże,małe krostki.Gdzieniegdzie piegi.Mój pieprzyk na brodzie.
Nie ukrywam-nie są moimi największymi przyjaciółmi,ale je szanuje.Szanuje to,że są.Nie ma ludzi idealnych prawda? Rano zazwyczaj patrząc w lustro myślimy "Jak ja wyglądam?!".
Znam to. Codziennie rano borykam się z tym "problemem".Bo to nie problem!
Czy gdybyście miały usta jak Kim Kardashian,nos jak wasza ulubiona aktorka i oczy niebieskie jak niebo w letni poranek to czy bylibyście sobą? Czy bylibyście x? Czy ja gdybym operacyjnie powiększyła swoje usta,zmniejszyła nos to byłabym Wiktorią? Tą samą? Tą która codziennie rano narzeka jak jej się nie podoba jej czoło.Usta? Nie. Byłabym inną wersją siebie. A chce być sobą. Chcę być tą marudzącą,roztrzepaną,z wielkim czołem i z wielkimi worami pod oczami Wiktorią! Nie jestem idealna.Przepraszam ;)


"Niedoskonałości urody,które rodzą w nas największe kompleksy zazwyczaj dostrzegane są tylko przez nas"






















Fot.:klik

Ogrodniczki-miejski sklep/Koszula-x/Buty-deichmann//

2 komentarze:

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥