sobota, 20 lutego 2016

MĄDROŚCI Z UST BABCI ✿



Wpisując po raz setny w przeglądarkę "o czym napisać post" po prostu... hej!
Ferie mijają mi w zadziwiająco szybkim tempie a ja cały czas uważam,że je marnuje (albo moja ambicja,bo ostatnio często krzyżuje mi plany).Najchętniej spałabym do dwunastej lecz wtedy właśnie wkracza do akcji i po dłuższym zastanowieniu zdaje sobie sprawę,że i tak wygra.
Moje terażniejsze ciągłe usuwanie literek irytuje mnie już coraz bardziej-bo lubię jak wszystko mi się udaję. Tutaj zapewne wkroczyła po raz kolejny.
Dochodzę też do wniosku,że wszystko chcę robić perfekcyjnie,idealnie,doskonale.Perfekcjonizm to podobno zaleta,ale w moim wydaniu jest to nie do zniesienia.Znacznie bardziej wolałabym aby polegało to na perfekcyjnym sprzątnięciu pokoju-ale tak nie jest.Najważniejsze w walce z moją ambicją,perfekcjonizmem,ubogim leniuchowaniu i w tych dla wielu bezsensowych sprawach szkolnych i nie tylko jest to,że każda z tych drobnostek jest błacha,nie znacząca.Jak powiedziałaby to teraz moja babcia-daje sobie głowę uciąć,że za kilka dni,miesięcy,lat będziemy się z tego śmiać.
Babcia zawsze ma racje podkreślam zawsze,więc to z pewnością tak samo jak każde wypływające z jej ust słowo jest prawdą.












Fot.: klik

Kurtka,sweterek-x/Koszula-sinsay/Getry-gatta/Buty-miejski sklep//

19 komentarzy:

  1. piękny sweterek :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, obserwuje i zapraszam :)
    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, obserwuje :)
    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbyt wielkie ambicje są czymś naprawdę złym. Człowiekowi na wszystkim zależy, wszystko chce zrobić jak najlepiej, ale tak się nie da. Widzę to na własnym przypadku, choć coraz mniej się już przejmuję szkołą. Gdyby nie starła się obniżyć moich ambicji, prawdopodobnie już by mnie "zjadły" ;) I w sumie teraz się trochę śmieję z sytuacji wynikających z mojej ambicji :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zdecydowanie! Mysle jednak,ze nad nimi panuje ;) Na szczescie! ;p Rowniez pozdrawiam!♥

      Usuń
  5. ślicznie ci w tych warkoczykach :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, zostałaś nominowana do Lba! Więcej szczegółów tutaj - http://jowitajonca.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak miałam ferie to przez 9 dni leżałam w łóżku ponieważ byłam chora.
    Nie życzę tego nikomu!
    Miałam tyle planów gdzie pojechać i co robić a co się okazało?
    Że siedziałam w domu i może z 5 razy byłam na dworze w czasie ferii. :(
    Pozdrawiam i bardzo śliczne zdjęcia!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz robi sie cieplej wiec to nadrobiisz! ;p Dziekuje! Pozdrawiam!♥

      Usuń
  8. jakie piękne warkoczyki :)

    Ps. Przy okazji zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu. Więcej szczegółów na moim blogu :*
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się jak piszesz , masz naprawdę ładne zdjęcia :)
    http://iwsoonbloguje.blogspot.com/ zapraszam do mnie :) +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,jest mi bardzo bardzo milo!♥ DZIEKUJE!!!♥♥

      Usuń
  10. Super zdjęcia, ślicznie Ci w warkoczykach!;)

    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥