poniedziałek, 15 lutego 2016

MOŻESZ ZDOBYĆ CAŁY ŚWIAT NIE BĘDĄC DOSKONAŁYM?



"Czasem mówią ci, że nie dasz rady
A ich słowa lecą w dół jak wodospady
Unieś w górę się ponad swoje wady
Możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym" 


"....możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym" 
Zapamiętaj. Jesteś najlepszą wersją siebie. Jesteś najlepszą wersją swojej niedoskonałości a twoja niedoskonałość najlepszą wersją doskonałości.Jesteś niepowtarzalny/a.Jedyny/a.
Unieść się ponad swoje wady-podołaj im i wyciągnij z nich wnioski. Mówią,że nie dasz rady? Niech to będzie twoim NAJWIĘKSZYM wnioskiem. Wtedy ich słowa będą spływać po tobie jak po wodospadzie-olej ich. Możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym. Bo tylko ty o tym decydujesz i tylko od Ciebie to zależy.Na świecie nie ma ludzi idealnych. No okej jesteś. Definicja człowieka doskonałego? Ty.
 Pomyśl.Ile razy zrobiłaś coś super? Ile razy byłaś z siebie dumna? Ile razy zrobiłaś coś dobrego dla innego człowieka? Ze względu na to ile masz lat,gdzie pracujesz,ile masz pieniędzy- jesteś najlepszą wersją siebie. Każdy człowiek jest inny i każdy doskonały-na swój sposób.Ty z milionów ludzi jesteś tą "inną". Wyjątkową. Poczucie własnej wartości? Też. Ale przede wszystkim poznanie siebie.
Poznanie "prawdziwej ja"








  

24 komentarze:

  1. Warto poznać siebie aa potem dążyć do swych celów,a innymi sie nie przejmowac :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany nie zaproszę na mojego bloga póki co. A to dlatego, że chce Cię pochwalić i docenić, bo widzę przyszła gwiazdę fotobloga :)

      Niesamowicie fajne stylizacje z parką. Aczkolwiek najlepsza wg mnie to połączenie kurtki big star i kamizelki. Odważna i oryginalna! Niesamowicie Cię wyróżnia! Idź dalej w tą stronę!

      Może na następną sesje jakieś oryginalne wcielenie? Np założenie kurtki skórzanej na parkę? Myślę ze to byłaby oryginalna stylizacja, chociaż u mnie w miasteczku wszystkie dziewczyny tak się ubierają .... :)

      No i więcej stylizacji z połączeniem kurtka i kamizelka! Bo wyglądasz swietnie :)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje! Jest mi niesamowicie milo,że CI się podoba! Bardzo staram się,aby wszytsko bylo dopiete na ostatni guzik. Bardzo dziekuje za tak pomocne rady na pewno z nich skorzystam i jeszcze raz dziekuje bo to wiele dla mnie znaczy!♥ Jestem bardzo wdzieczna i jeszcze raz DZIEKUJE!

      Usuń
  2. Piękny wpis a co najważniejsze genialne G E N I A L N E zdjęcia ! Super :) Oby tak dalej !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,jest mi bardzo miło!♥

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje,jest mi bardzo miło!♥

      Usuń
  3. Dobry post dodający otuchy i motywujący :) Zapraszam do siebie :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/kosmetyki-lavylites.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo motywujący post. Nie spodziewałam się tego po kimś tak młodym i przyznam, że bardzo miło mnie zaskoczyłaś. Ogromny szacun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Bardzo dziekuje,jest mi bardzo miło! DZIEKUJE!♥

      Usuń
  5. piękne słowa ! :D i śliczne zdjęcia :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za dążeniem do swoich celów bez zwracania uwagi na innych wokół ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. warto dążyć do celów ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, motywujący post. Bardzo mądry. Nikt z nas nie jest doskonały, ale każdy z nas jest inny i przez tą inność piękny na swój sposób :)

    Pozdrawiam,
    o-ksiazkach-inaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥