poniedziałek, 21 marca 2016

Can you try?




                                 Ten, kto boi się przegrać,już przegrał.

 Jak to szło... ten kto nie rezykuję nie pije szampana. 
Skacz na głęboką wodę!
Zazwyczaj żałujemy tego co mogliśmy zrobić. A przynajmniej ja żałuję.
Najczęściej spowodowane jest to odwagą. Zastanawiamy się czy spróbować. Odrazu nachodzi myśl "Może to się nie powtórzy!?" ale następnie  w kolejce czeka  " A jak się nie uda?!"?,"A może jednak się powtórzy?".Wtedy zazwyczaj nasz wewnętrzny rozsądek i wszytko wokół przekierowuje nas na drugą stronę. Jest więcej argumentów,aby nie spróbować. To również wynika z naszej odwagi. A właściwie z jej braku.
Boimy się spróbować. Nie chcę tego pisać ale jak to mówi serialowy główny bohater świata według kiepskich-nie chcę,ale muszę.
"Żaden dzień się nie powtórzy,nie ma dwóch podobnych nocy,dwóch tych samych pocałunków,dwóch jednakich spojrzeń w oczy". 
Życie jest ulotne. O wspaniałych chwilach przypominamy sobie po czasie. Nie dostrzegamy "cudowności życia" odrazu. Zdajemy sobie to po pewnym czasie. Wtedy właśnie doceniamy szczęśliwe chwile. Gdybyśmy  w każdym dniu je znależli (te,w których myślimy " Mam najlepsze życie ever!") świat stałby się piękniejszy! Nic dwa razy się nie zdarza! 



















Fot.:klik

Katana-bershka/Bluzka- "by MIELCZARKOWSKI"/Spodnie,buty-miejski sklep//


8 komentarzy:

  1. Przesłooodko wyglądasz w tych warkoczykach <3
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i piękne słowa. Pozdrawiam zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/03/foremki-aluminiowe-stella.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i świetne zdjęcia napewno będe często wpadać ! :)

    Zapraszam też do mnie----> http://julia-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i świetne zdjęcia napewno będe często wpadać ! :)

    Zapraszam też do mnie----> http://julia-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziekuje! Jest mi bardzo milo! Zapraszam do obserwacji! Dziekuje♥

      Usuń
  5. ładne warkoczyki zapraszam do mnie:)face-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥