piątek, 25 marca 2016

Have a nice day!


"Jezu ty masz jakieś takie swoje humorki. Raz jesteś uśmiechnięta i radosna a raz lepiej do ciebie nie podchodzić" To właśnie powiedział mój brat rano,gdy szłam do szkoły. Wtedy zazwyczaj jestem tą "niekorzystną wersją",dlatego trzasnęłam drzwiami i wyszłam. Rok temu oznajmiła bym mu "kobieta zmienną jest",ale teraz dochodzę do wniosku,że tutaj on ma 100% rację! Miewamy swoją gorszą,lepszą dobę. Ale czy to powód do pokazania innym,że to właśnie my trafiliśmy na ten niesprzyjający dzień,a jak się okazuję nie tylko dla nas skoro "zarażamy" tym innych. Jak taka bakteria,która krąży po domu,gdy jeden z członków rodziny jest chory. Rzeczywiście mając zły humor wolę się do nikogo nie zbliżać. "Zaoszczędzam" wtedy przede wszystkim humor innym a przy okazji nie napełniam mojego "termometru złego nastroju". Finał jest jeden. Masz zły humor? Oznacza to,że dziś  nie naładuję się twój wskażnik towarzystwa i dzisiejszego dnia od każdego rób krok do tyłu! Miłego dobrego dnia!:)

PS Chciałabym Wam wszystkim życzyć zdrowych,pogodnych,radosnych świąt! Abyście spędzili je z najbliższymi! Oczywiście pysznego jajka,bogatego zająca i mokrego poniedziałku!
Wesołych Świąt!





















Fot.: klik

Płaszczyk-5.10.15/Koszulka-reserved/Spodnie-miejski sklep/Buty-adidas//

6 komentarzy:

  1. Świetny wpis i stylizacja , zapraszam do siebie http://voguegolddesire.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, zgadzam się z tym, że czasami mamy gorsze dni i lepiej nie "zarażać tym innych"
    Zapraszam na mojego bloga Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :) Świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥