poniedziałek, 28 marca 2016

WEDŁUG BLONDYNKI


Często zastanawiam się skąd biorę motywację do działania.Przecież zawsze się poddawałam.
Nigdy nie interesowały mnie teorię- " Walcz do końca". Nie byłam "walczącą". Brakowało mi motywacji. Pisząc teraz tego posta sama zastanawiam się czy naprawdę potrafię czerpać motywację i zrobić tak,aby się nie poddać. A jednak da się. A co mnie motywuję?
Najbardziej chęć pokazania innym,że potrafię. A najbardziej pokazania tym,którzy we mnie nie wierzyli.  Ostatnio ćwiczę,dbam o siebie i staram się zdrowo odżywiać.Jak to mówią "W zdrowym ciele zdrowy duch",dlatego chcę być tym "zdrowym duchem". To uświadomiło mnie,że jeśli chcę to mogę. Motywuje mnie to,że jeżeli czegoś bardzo pragnę i się nie poddam to wygram! Mam dwie zasady. Pierwsza jest taka,żeby się nie poddawać a druga,żeby pamiętać o pierwszej. A jak Wy się motywujecie ?























Fot.: klik

Kurtka,spodnie-h&m/Bluzka-x/Koszula-bershka/Buty-miejski sklep//

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia:) Zapraszam na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia! Śliczna jesteś, wyrośniesz na piękną kobietę, jestem przekonana!
    Chyba najlepszą motywacją jest chęć bycia każdego dnia lepszym :) Jak zobaczysz pierwsze efekty to dostaniesz wielkiego kopa! Trzymam kciuki! I zapraszam do siebie! :)


    https://mierzwyzej.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę i rzeczywiście dostałam wielkiego kopa! Bardzo dziekuje,jest mi bardzooooooooo miło!♥

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! A co do motywacji widzę, że nie jestem jedyna bo sama niewiem skąd czerpię inspirację :)

    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudowne zdjęcia i masz śliczne blond włosy.
    Pozdrawiam :)

    http://julia-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak naprawdę dokładnie nie wiem z czego czerpie motywacje, ale tez chyba nigdy sie nad tym nie zastanawiałam haha. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥