sobota, 5 marca 2016

Wszystko co dobrego robisz wraca!


Od zawsze mama wspominała "bądż miły","pomagaj innym", "bądż dobry dla innych".
Od kiedy pamiętam również nauczyciele "truli",aby szanować drugiego człowieka.
"Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe" to też słyszałam wiele razy.
Przyjęło się a raczej tak jest,że każdy zna powyższe stwierdzenia. Większość niestety 
"nie wdraża ich w życie". Każdy "WIE",że trzeba pomagać innym lecz większość widząc staruszkę na pasach podpierającą się laską nie zwróci na nią uwagę.Nie wspominając,że teraz żyjemy wokół "ludzi technologi",więc zapewne we wspomnianej przeze mnie sytuacji osoba,trzymała by w ręce telefon albo inne urządzenie mobilne. Pomoc a przede wszystkim szacunek do drugiego człowieka dlatego są  ważne. My, żyjący w świecie internetu powinniśmy zwracać na to dużą uwagę.
Wszyscy z  nas wiedzą,że trzeba. Lecz zazwyczaj przeciwieństwo "wiem,trzeba" wygrywa.
Zazwyczaj moją największą motywacją wykonując dobry uczynek jest "wszystko co dobrego robisz do ciebie wraca". Powinniśmy innym dawać to co sami chcielibyśmy otrzymać. Powinniśmy nie robić innym tego czego byśmy nie chcieli. Czyt. "Nie czyń innym tego,czego nie chcesz,by czynili tobie". Każdy człowiek powinien być szanowany na równi- nie ze względu na  pieniądze,dom albo wygląd. Jak to mówią "najważniejsze jest wnętrze człowieka". Pomagaj,szanuj ,wpieraj.

















Fot:.klik

Bluzka-x/Spodnie,buty-miejski sklep/Komin-house/Torebka-Holandia//


13 komentarzy:

  1. Slicznie wyglądasz i bardzo fajnie zdjęcia :) Swoją drogą masz bardzo fajny design bloga ! Oby tak dalej :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, zakochałam się w butach!
    Loveitmartha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka, wpadnij do mnie :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/lutowe-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, poza tym bardzo ładny wygląd bloga! :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poruszyłaś bardzo ciekawy temat. Ja osobiście bardzo lubię pomagać innym i staram się to robić na każdy możliwy sposób. No i muszę dodać, że bardzo ładne zdjęcia :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka ;) Dobro zawsze do nas wraca, więc warto pomagać :)
    Zapraszam Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥