piątek, 29 kwietnia 2016

Co powiedziałabyś sobie?


Bądż mniej zorganizowana! Choć to (podobno) zaleta to daj się ponieść chwili,czerp z życia garściami i żyj spontanicznie! Dobrze wiesz,że stres w niczym nie pomoże ( nawet w napisaniu sprawdzianu lepiej!) więc niepotrzebne Ci ciągłe denerwowanie się-a tym bardziej głupotą! Już dużo godzin na to straciłaś.Nie mierz tak wysoko! Lepiej "będe więcej ćwiczyła" niż "będe codziennie ćwiczyła". Mów to co myślisz a nie to co inni chcą usłyszeć. Miej swoje zdanie! Więcej "ale ładnie wyglądam " a nie "co za włosy!".Większą uwagę zwracaj na siebie a nie na innych.  Pomagaj,ale na pierwszym miejscu jesteś ty! Opinia innych nie jest priorytetem! Rób to co uważasz za słuszne. To co podpowiada ci serce. Miej większy dystans do siebie. Rób jedną rzecz a perfekcyjnie! Nie łap się za tysiąc rzeczy  naraz! A co do perfekcjonizmu-nie bądż taką perfekcjonistką jaką jesteś! Doskonała będziesz wtedy kiedy to ty będziesz uważała,że zdobyłaś swój finisz! 












Fot. klik

Ogrodniczki-house/Golf-x/Buty-adidas//

6 komentarzy:

  1. Ja czasami planuje coś, ale z reguły moje dni są spontanicznie i codziennie dzieje się coś innego/nowego :) A nad dystansem do siebie wciąż pracuje :p Umiem się z siebie śmiać, ale za grosz nie potrafiła bym powiedzieć sobie, że jestem ładna :)
    Świetny post I piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje! Tez nie umiem sobie powiedziec,ze ladnie wygladam :P BARDZO DZIEKUJE! POZDRAWIAM ♥

      Usuń
  2. Ja też nie potrafię być spontaniczna wolę sobie zaplanować, w innym razie czuje że tracę grunt pod nogami :/
    Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper post i śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥