wtorek, 19 kwietnia 2016

Getting up early!


Znacznie bardziej wolę wstawać wcześniej.A zwłaszcza wtedy kiedy mam wolny dzień(*wtedy kiedy mogę się wyspać).Obudzenie się o 10 w sobote kompletnie nie poprawia mojego samopoczucia.Wręcz przeciwnie! Sprawia,że się ono pogarsza. W moim odczuciu-zmarnowałam swój dzień.Między 7 a 10 mijają 3 godziny. W ciągu tego czasu zdążyłabym posprzątać,zjeść śniadanie,zobaczyć co dzieje się na insta i doprowadzić się do ładu na tip-top! A wy preferujecie podniesienie się z łóżka w sobote o 9 czy 11? Do zobaczenia!




















Fot. klik

Sweter-x/Sweterek-Holandia/Spodnie,buty-miejski sklep//

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia !
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia, mają fajny, luźny styl :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥