sobota, 9 kwietnia 2016

TRIKI NA PIEKNE,ZDROWE WLOSY!


Jako osoba,która stara się robić większość czynności jak najszybciej, a zwłaszcza tych,które są długie i monotonne zawsze staram się iść na łatwiznę,ale taką zdrową łatwiznę. Dlatego non stop szukam wyjścia B. Może to wynika z mojej  "ala" cechy charakteru jaką jest to,że nienawidzę robić czegoś wolno. Zawsze robię wszystko na obrotach sto! Pewnie dlatego jestem nazywana roztrzepańcem.
Mimo to za każdym razem staram się zrobić coś dobrze,aleszybko. Dlatego dzisiaj mam dla Was kilka trików na piękne,zdrowe,lśniące włosy,które z pewnością ułatwią Wam życie,ale także nie potrzeba na nie dużo czasu! Więc jeśli chcesz,aby twoje włosy były zdrowsze, a ty  nic szczególnego z nimi nie robiła to Zapraszam!


  • Rozczesz włosy przed myciem. Nigdy w trakcie suszenie! Mokre włosy są bardziej podatne na uszkodzenia.
  • Tak często jak tylko możesz daj włosom naturalnie wyschnąć,nie używając suszarki.
  • Zawsze na noc związuj włosy! Wtedy będą Ci się wolniej przetłuszczać.
  • Nie ciągnij i nie szarp swoich włosów! Daj im "żyć".
  • Nigdy nie związuj mokrych włosów w kucyk! Bardziej się wtedy niszczą!
  • Po umyciu nie trzyj włosów ręcznikiem! Delikatnie je dociskaj.
  • Jeśli suszysz włosy,susz je zimnym powietrzem.
  • Wybieraj szampony i odżywki bez alkoholu. A jeśli musisz to tylko wtedy kiedy w składzie są na jednych z ostatnich miejsc na etykiecie.
  • Stosuj raz w tygodniu maski.
  • Jeśli chcesz szybko pozbyć się niesfornych kosmyków wokół twarzy wystarczy,że na szczoteczkę do brwi lub szczoteczkę do zębów rozpylisz lakier do włosów i gotowe!
  • Nie dotykaj włosów co kilka sekund.
  • W trakcie mycia włosów poświęć minutę dłużej na masowaniu skóry głowy. Ten zabieg sprawia cuda! Poprawia ukrwienie skóry,wzmacnia cebulki włosa, sprawia,że nasze pasma są mocniejsze i pełne blasku!
  • Dla poprawy twoich końcówek warto wmasowywać kilka kropel oleju arganowego lub kokosowego.
  • Zdrowa dieta,zdrowsze włosy!
  • Ważne jest to,aby nie przesadzać z kosmetykami aplikowanymi na włosy.Szampon,odżywka,serum i raz w tygodniu maska w zupełności wystarczy!
  • Na początku myj włosy ciepłą wodą a pod koniec zimną. To świetny trik dzięki,któremu twoje włosy będą o wiele gładsze.
  • Susz włosy z głową w dół. Świetny sposób na zwiększenie objętości!
  • Nie myj  włosów za gorącą wodą. To tak jak byś myła się wrzątkiem!
  • Nie związuj za mocno włosów gumką.
  • Dbaj o nie tak,jak dbasz o siebie. Nie lubisz jak ktoś Cię ciągnie,szczypie,prawda? Tak samo z włosami. Rób to co ich "nie boli".





10 komentarzy:

  1. Piękne włosy ;) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Bardzo mi się podoba ^^

    http://idealnienieidelna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie słyszałam o związywaniu włosów przed snem,zawsze szłam w rozpuszczonych jak i o tym, aby pod koniec spłukiwać je zimną wodą :)
    Świetne porady, na prawdę wiele się dowiedziałam!
    Podoba mi się blog, obserwuje:)

    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo dziękuję! I o to mi chodzilo! Cieszę się ze pomoglam!Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jesteś urocza i masz piękne włosy. Ja w liceum miałam fioła na punkcie moich, bo nie rosły, a raczej rosły i się kruszyły co robią nadal. Nawet jak obetnę koncówki u fryzjera to wciąz są zniszczone ;D Nie działało na mnie nic, więc już się z tym pogodziłam i nie traktuję ich tak ulgowo. Natomiast staram się używac dobrych kosmetyków i delikatnie czesać, zeby wizualnie dobrze się miały i byly miękkie w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne porady, jednak niektóre nie pasują do kręconych włosów :/ Gdybym rozczesała wysuszone już włosy to efekt byłby... mało ładny, dlatego muszę rozczesać przez suszeniem :)
    Piękne masz wlosy! :3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥