czwartek, 26 maja 2016

A time machine...


24/7 usmiechnięta dziewczynka,która w każdej sytuacji miała swoje(zawsze) odmienne zdanie. Podobno(na pewno!) gaduła.Również podobno nawijała prawie tak dobrze jak pogodynka na jedynce. Nazywana przez wszystkich ( do tej pory tak zostało) roztrzepańcem.
"A jednak wszyscy tak bardzo mnie za to kochają". Najenergiczniejsze dziecko w województwie. Od skakania,biegania,tańczenia i grania na boisku nie powstrzymała jej nawet złamana noga.Mała artystka. Artystka w malowance ( potrafiła siedzieć przy niej 5 godzin-bez znudzenia rzecz jasna) i artystka odstawiająca codzienny kabaret. "Moja mama to ma dobrze". Nauczycielka-albo z punktu ucznia (jej brata) codzienna męczarnia. Uparta. Do tej pory nie wyjasniło sie po kim. Niejadek. Nie pomogły nawet najdroższe ziółka na apetyt. To pozostało do dzis-bardzo emocjonalna i uczuciowa.Ale to dobrze. Kochająca dzieci. Nawet koty były wożone w wózku dla lalek!(przepraszam!!) No i standardowo. Tancerka,piosenkarka i modelka.  To ja,jakiej mnie nie znaliście.




















Koszulka-miejski sklep/Spodenki-Holandia/Okulary-x//

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia ;) Ekstra bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i mega pozytywne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    DARK DRAWER

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tekst bardzo pozytywny, czytałam z uśmiechem na twarzy! :)
    Zdjęcia pięknie, rewelacyjnie na nich wyszłaS. Oby więcej takich postów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! O to mi chodzilo! Bardzo sie ciesze i bardzo dziekuje!♥ Pozdrawiam rowniez ♥!

      Usuń
  4. Bardzo fajny tekst, taki pozytywny - poprawił mi humor :D Ludzie lgną się do pozytywnych, wiecznie uśmiechniętych osobników.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! BARDZO DZIEKUJE,CIESZE SIE ZE SIE PODOBA!♥♥

      Usuń
  5. Świetne zdjecia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥