poniedziałek, 23 maja 2016

Let your individual idea!


Powiem wprost. Dlaczego nikt teraz nie ma swoich pomysłów? Podąża za innymi? Nie wyznacza swojej ścieżki,tylko stąpa za plecami innych. Czy nie chodzi o to,żeby każdy miał swoją,odmienna i indywidualną kreatywności? Swój własny pomysł? Oczywiście,łatwiej jest skopiować czyiś ,ale (przynajmniej ja!) żle czuje się słysząc pochwałę za cudzy pomysł. Znacznie bardziej wolę usłyszeć gratulacje za coś co sama wymyśliłam. Za to,że chodż w małym stopniu wysiliłam swoją kreatywność. Myślę,że terażniejsze słowo "kreatywność,indywidualny pomysł" dzieli się na dwie grupy. Pierwszy typ to ten,w której "ściągamy" buty,torebke,kolczyki czy bluzkę. To ten zdrowego podążania za innymi. A drugi to ten negatywny,wspomniany wyżej.
Wymyślajmy coś innego niż wszyscy a dopiero wtedy osiągniemy sukces i stuprocentową satysfakcje!
















Kurtka-x/Bluza,spodnie-miejski sklep/Buty-adidas/Zegarek-tu//

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, i bardzo podobał mi się ten zegarek w moim ulubionym kolorze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim otoczeniu wiele osób odbiera chęć wymyślenia czegoś samemu jako coś naprawdę fantastycznego i rozwijającego. Nie widzę nic złego w inspirowaniu się innymi. Problem zaczyna się wtedy, kiedy kopiujemy całe pomysły, schematy działania, tworzenia. Ba, są nawet tacy, które zagarniają sobie cały oryginalny twór i uważają to za ich własność.
    Jeśli ktoś bierze tylko pomysł, ale go robi na swój sposób, dość unikatowy i twórczy, to myślę, że można mu jednak coś wybaczyć. Czymś niesamowitym jest przedstawianie tematu na różne sposoby.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!:) Mówiłam jednak w poście o takim całkowitym przygarnieciu pomysłu;)Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą w 100%, inspirowanie się innymi, a ściąganie z nich i kopiowanie kropka w kropkę to dwie różne rzeczy. Wole starać się o oryginalność ;)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że zawsze warto być sobą :D
    pozdrawiam, obrecję i zapraszam do siebie
    http://perfectly-imperfect93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥