sobota, 28 maja 2016

Strength of mind


Natłok w związku z poprawianiem ocen,dopinaniem wszystkiego na ostatni guzik ,dążenie do wymarzonej średniej no i oczywiście paska (ale na świadectwie,a nie gdzie indziej) wręcz, nakazuje wykrzyczeć "Ej,został miesiąc!". Sam fakt,że od dni na które czekamy cały rok dzieli nas niespełna jeden miesiączek (!!) budzi w nas coś w stylu "zrobię to teraz i będę miała spokój". Choć tych rzeczy "trochę" jest to jak można poddać się właśnie teraz? Czy tylko ja odnoszę wrażenie,że w ostatnim miesiącu przed wakacjami o wiele więcej rzeczy spada jak grom z jasnego nieba właśnie na nas i próbuje "przechytrzyć nasze zorganizowanie"? Lecz jednak większa siła tkwi w długo wyczekiwanym urlopie,którego nieustannie wyczekujemy. Gdyby od września była taka chęć i motywacja...










Fot.klik

Kurtka|Ramoneska-troll/Bluzka-pepco/Spodenki-Holandia/Buty-miejski sklep/Obudowa na telefon-allegro//

20 komentarzy:

  1. Ugh, ja rowniez czuje ta presje czasu. Bardzo bym chciala miec dobre oceny, by na swiadectwie byl pasek i mam nadzieje, ze uda mi sie spelnic ten cel.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Do wystawienia ocen został dwa tygodnie, potem następne dwa i opuszczam moją szkołę na zawsze. Trochę się na tę myśl cieszę, a jednocześnie gdzieś tam w duszy wiem, że będzie mi strasznie smutno i na zakończeniu się rozpłaczę.
    W sumie to ja już z kilku przedmiotów mam spokój. Jeszcze tylko kartkówka z niemieckiego i koniec :D
    Śliczna bluzka - ananasy!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhha,3mam kciuki!♥ Bardzo dziekuje! rowniez pozdrawiam!♥

      Usuń
  3. Ja już się obawiam że nie zdąże poprawić wszystkiego co mam do poprawy :( To tylko 2 tygodnie dzieli nas od wystawienia ocen :(



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade! Trzymam mocno kciuki!!!♥ Na pewno Ci się uda <3!

      Usuń
  4. Super styl i piękne zdjęcie. Trzymaj tak dalej, jesteś młoda i wróże ci dobrą przyszłość.

    bioollife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, tak bardzo nie mogę się doczekać wakacji! Nie wierzę że jeszcze tylko miesiąc :D
    Świetnie wyglądasz! Ale z Ciebie chudzinka ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne włosy i twój uśmiech! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę doczekać się już wakacji... mam nadzieję, że zdążę wszystko poprawić ;)
    Cudowne zdjęcia!

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś w tym jest, że przy tzw końcówce motywacja mimo natłoku zadań jest jeszcze większa! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby od wrześnie była taka chęć i motywacja to byłoby wspaniale, a teraz to trzeba jeszcze się troszkę postarać o lepsze oceny na koniec roku ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥