czwartek, 5 maja 2016

Tatuaże ma kryminalista a chłopak w rurkach to gej.


"Podsłuchując" rozmowę starszych panów,czekających w kolejce obok mnie doszłam do przeświadczenia,że stereotypy grają dużo role w terażniejszym społeczeństwie. Choć większość słysząc słowo stereotypy myśli " nieprawda" to jednak  pewne określenia są dla nich stuprocentową prawdą,czymś powszednim. Słucha rapu? Dresiarz z czapką na głowie, nike na stopach i złotym łańcuchem na szyi. Dziewczyna z makijażem? Plastik. Ma tatuaże?
Kryminalista z wyrokiem w więzieniu. Chłopak w rurkach? Gej. Lizus. Nie chłopak.
Dobrze się uczy? Kujon. 24/7 z głową w książkach. Ma rude włosy? Jest fałszywy. 
A jednak wciąż większa część  się tym sugeruję. Dla większości spostrzeżenie na temat chłopaka w rurkach i osoby z tatuażami jest takie samo. 

Dziewczyna z makijażem może mieć problemy z cerą. Osoba,która ma dobre oceny planuje być adwokatem. Chłopak w rurkach dobrze się w nich czuję. Osoba posiadająca tatuaże ma marzenia,które  uwiecznia tuszem na ciele a wielbiciel rapu chciałby zostać w przyszłości piosenkarzem. Stereotypy grają dużą rolę.












Fot.:klik

Katana-bershka/Sukienka-Holandia/Buty,okulary-miejski sklep//

14 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że ludzie powoli odchodzą od tych stereotypów…chodź jeszcze dużo pracy przed społeczeństwem, bo niektórzy mają do tego straszne podejście :/


    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie nie lubię takiego myślenia:/ Super post!
    Pozdrawiam
    Maja z Dark Roseberry 

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka!
    Niestety żyjemy w państwie strasznie ograniczonym (ciemnogród) ale miejmy nadzieję że w końcu ludzie zmądrzeją i będzie lepiej:)
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to napisałaś:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/05/co-jesli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Stereotypy, ahh, coś strasznego. Po prostu oceniamy ludzi zbyt pochopnie i często się mylimy. O tacie mojej koleżanki ktoś rozpowiadał, że siedział w więzieniu bo dobrze się czuje w czarnym kolorze i skórzanej kurtce. Zabawne.
    Śliczne zdjęcia, musiałaś się bardzo postarać z ich obróbką.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matkoo! DOkladnie-ludzie nie znajac prawdy rozpowiadaja glupoty i wychodzi z tego co wychodzi :/ Bardzo dziekuje!♥

      Usuń
  6. Zgadzam się. To coś okropnego, szufladkować kogoś na podstawie jakieś jego cechy najczęściej wyglądu.
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem tolerancyjna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥