poniedziałek, 2 maja 2016

Wycieczka rowerowa


 Piękna pogoda to doskonały kompan do spędzenia całego dnia na świeżym powietrzu. W moim odczuciu słoneczny,ciepły poranek sprawie,że cały dzień jest udany! A majówka to idealny czas na nieprzesiedzenie całego dnia w domu. Wycieczka rowerowa to to co większość z nas kocha najbardziej w wiosennym popołudniu. Bo nic tak nie poprawia humoru jak wiatr we włosach i zapach świeżo skoszonej trawy! Maj to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc w całym roku. On zawsze z pośród 12 miesięcy napaja mnie pozytywną energią! Zbliżające się wakacje,nadchodzące wielkimi krokami urodziny i świadomość tego,że będzie coraz cieplej sprawiają,że tylko,gdy o tym pomyśle nie straszne mi już żadne sprawdziany! W maju zawsze dochodzę do wniosku,że mam najlepsze życie i że jestem najszczęśliwszą osobą ever! A wy jak najbardziej lubicie spędzać wiosenny czas?  
















4 komentarze:

  1. Super zdjęcia i super blog!💜💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ale to bardzo dziekuje! Obserwuj aby być na bieżąco! DZIĘKUJĘ!

      Usuń
  2. Wiosenny czas kocham spędzać na świeżym powietrzu. Zazwyczaj udaję się na spacery z moim czworonogiem i podziwiam kwitnącą przyrodę :D Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja!:) Cudownego kolejnego spaceru! Dziękuję!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥