środa, 1 czerwca 2016

Chcę chcieć


Chcę mieć zawsze świetnie ułożone włosy. Chcę zawsze wyglądać jak Marilyn Monroe. Chcę z każdego sprawdzianu z matematyki dostać 5. Chcę codziennie rano budzić się z uśmiechem na twarzy i nie przejmować się nowościami na twarzy. Chcę  świetnie tańczyć,śpiewać. 
Chcę,aby zawsze i wszędzie wszystko mi wychodziło. Chcę być dobra w tym co robię.

Moje "chciałabym" nie zawsze jest za pomocą pstryknięcia palcem (życie byłoby o wiele łatwiejsze),ale  wszystkie moje "chcę" wychodzą z moje 'doświadczenia',choć ciągnie się dopiero(a może aż!)  14 lat. I wszystkie moje  "chcenia"staram się zawsze wdrążyć do codzienności. Ale to chyba dobrze. A może i żle? Może za dużo chcę.... a może za mało?















Fot.: klik

Sukienka-pepco/Buty-adidas//

8 komentarzy:

  1. Ja niewiem gdzie ty wynajdujesz te miejsca na zdjecia ! Jak sie usmiechasz wygladasz sloodko <3 Pozdrawiam :)

    http://olivkv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, nasze zachcianki zawsze mają jakiś głębszy początek. Warto te "chcę" wprowadzać do życia, co czasem bywa ciężkie.
    Świetna sukienka, masz śliczne włosy.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥