sobota, 18 czerwca 2016

JUNE!


Chcę napisać o czymś fajnym,co Cię zainspiruję,wniesie coś do twojego życia chociaż  w najmniejszym stopniu. Lecz kompletnie nie mam na to pomysłu. Nie wynika to z braku mojej "twórczej weny". Myślę,że wynika to z nacisku jakie wywierają na mnie tysiące postów,które pojawiają się codziennie po kilka tysięcy razy. Chcę napisać o czymś co sprawi,że się uśmiechniesz,ale natłok wszystkich dobrych postów(które staram się mimo wszystko "przebić",aby właśnie Tobie się spodobało) sprawia,że totalnie się "rozładowuję". Moim największym wrogiem w tym momencie jest mój perfekcjonizm,który cały czas odwodzi mnie od myśli "To będzie ok!" a on w perfidny sposób woła "A może nie?".

Ja już jestem w typowo wakacyjnym nastroju i nie myślę o niczym innym jak o tegorocznych wakacjach. Czerwiec jak co roku niesie ze sobą dużo pozytywnej energii,której nie da się nie kochać! To chyba mój drugi ulubiony miesiąc (od razu po maju!),bo kto nie kocha miesiąca,który zmierza ku końcowi roku szkolnego a początkuje okres na który czekamy cały rok? Trzymam kciuki za wszystkich,którzy poprawiają ostatnie sprawdziany w walce o lepszą średnią no i oczywiście dla własnej satysfakcji!;) Do zobaczenia! :)
















Fot.: klik

Sweter- tammy/Koszulka-pepco/Spodenki-x/Buty-miejski sklep//

36 komentarzy:

  1. suuper zdjęcia ":)

    zapraszam do siebie ;)
    http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie no, jade do Ciebie! Miejsce w których robisz zdjecia sa swietne!!!
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myśl o tym, że musisz napisać bardzo motywacyjny wpis, bo inni też tak robią. Niech twoim powodem do pisania motywujących rzeczy będzie, chęć podzielenia się z innymi uśmiechem, swoim sukcesem, ambicjami, uśmiechem, ciężka pracą.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak nie jest.Akurat przy tym poście naszło mnie na takie przemyślenie. A powodem do pisania nie jest tylko to o czym napislaas. Przede wszystkim to WIELKA MILOSC DO BLOGOWANIE!♥ Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Hah, ja wakacje to już czuję od kwietnia. Spędź je jak najlepiej ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia! :)
    Podoba mi sie u Ciebie! Dolaczam do grona obserwatorow! ;)
    I zapraszam Cie do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Bardzo dziekuje! Jest mi bardzo milo! Bardzo sie ciesze,ze dołączyłas do naszego team'u!♥ Bardzo dziekuje!♥♥

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia. Ogromnie się cieszę, że wakacje tuż tuż. W końcu można odpocząć od ciągłego stresu.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje!♥ Tak samo jak ja. Wreszcie ulga!♥

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Twoje posty zrobiły na mnie duże wrażenie, OBSERWUJĘ :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO,BARDZO DZIEKUJE! JEST MI NIEZMIERNIE MILO,ZE ZOSTANIESZ! WITAM CIE W MOIM INTERNETOYM DOMU! MAM NADZIEJE,ZE CI SIE SPODOBA! <3

      Usuń
  8. Cały czas szukam takich butów :/ chyba przyjadę do tego miejskiego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,kochana zapraszam!<3 W deichamnn widzialam i zajrzyj do sinsay!<3

      Usuń
  9. Też już czuję wakacje! :D
    Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja stylizacja bardzo mi się spodobała! Spodenki są naprawdę świetne ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,bardzo sie ciesze,ze Ci sie podoba! ♥

      Usuń
  11. Jesteś śliczną dziewczynką i masz wspaniałe długie nogi! :)

    kar-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne fotki !!! Pięknie wyglądasz i masz naprawdę cudne włosy ♥

    miłego dnia

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,bardzo mi miło! Nawzajem!:)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i cały twój blog. Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    http://maaarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥