piątek, 10 czerwca 2016

My second face...


Od zawsze małe dzieci,istoty które ledwo odrosły od ziemi sprawiały,że do mojego wskaznika szczęścia dochodziło +100 punktów. Widząc małe,biegające dziecko najchętniej podbiegłabym i zaczęła bawić się razem z nim. Może chcę,tym przywrócić się do czasów kiedy moim jedynym zmartwieniem było zabranie pistoletu mojemu młodszemu bratu? Czasem wstyd mi,że wolę siedzieć w piaskownicy,z toną piasku w trampkach niż spotkać się z koleżanką i dowiedzieć się "co u niej". Podobno dzieci i zwierzęta mają instynkt ciągnięcia do dobrych ludzi. Może to nie przypadek,że zawsze mam przy sobie słodkich towarzyszy,którzy potrafią się ze mną dogadać- tak jak ja z nimi. 
Mam w sobie bardzooo dużo dziecka i coś czuję,że nieprędko mnie ono opuści. Ale to plus!
Przynajmniej będę się "wolniej starzeć" 




















Fot.:klik

Bluzka-Holandia/Spódniczka-sinsay/Buty-adidas/

17 komentarzy:

  1. Spódniczka z sinsay jestem w niej zakochana i zastanawiałam się nad nią ,ale kupię ja bo jest cudowna. Twoja stylizacja i warkoczyki świetnie 💜
    P.S. każdy z nas posiada drugą twarz



    Mój blog KLIK ZApsraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest świetna! Koniecznie ja kup,na pewno będziesz pięknie w niej wyglądać!:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dopiero 13 lat, to normalne, że masz w sobie bardzo dużo z dziecka :) ja mam 20 i często łapię się na tym, że zachowaniem potrafię przypominać małą 10-letnią dziewczynkę! To nic złego, a wręcz przeciwnie sprawia, że człowiek nie czuje, jak szybko biegnie czas.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Tak sobie poczytałam i teraz ja się czuję staro :) hahahah :) Mimo że mam upodobania jak 10'letnie dziewczynka :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ciekawy post. Choć przyznam że mając 19 blisko 20 lat też czasami zachowuje się jak dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO DZIEKUJE HAHA!♥ NO I BARDZO DOBRZE! :p <3

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Ostatnio miałam chwilę zderzenia się z rzeczywistością, która odebrała mi taką dziecięcą radość. W końcu jednak wróciłam do tego, co kocham najbardziej, na nowo rozbudzając w sobie marzenia :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie napisane,podjelas swietna decyzje!♥

      Usuń
  7. Ja strasznie chciałabym wrócić do tamtych czasów:)
    świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj swoje zdjecia jak bylas mala. Na pewno wtedy wrocisz! <3

      Usuń
  8. patzac teraz na twoje zdjecia to mi sie kojazry moment gdy to ja wlatywałam w takie pola jak byłam mała
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥