sobota, 4 czerwca 2016

(Nie) umiem odmowic.


Podobno "mów to co myślisz!" a w sytuacji :

-Mogę tą kredkę?
-Myśl: Nie,nie,nie,nie............jasne! :)

Głupi,banalny przykład,ale dla mnie szczery,prawdziwy przekaz. Od zawsze,będąc w podstawówce odpowiedz na wymienione wcześniej pytanie była dla mnie przerażająca. Choć nie dotyczyło to tego czy kogoś lubię czy nie a tym bardziej,że nie chcę się dzielić. Dotyczyło to mojego "postawienia się". Nigdy nie potrafiłam odmówić. Zostało to nawet do dziś. Pierwszą myślą w pytaniu "mogę to?" jest -no oczywiście,że powiem tak,przecież wyjdę za buraka!- i odpowiedz jest zawsze taka sama. Nawet już nie pamiętam kiedy odpowiedz brzmiała nie. Może nie jestem odważna? A może po prostu nieśmiała? Ale na pewno nie umiem odmawiać.

                 A ty? Jesteś stanowcza/y? Umiesz odmówić i powiedzieć nie?

PS Jak się Wam podoba nowy design? Cały czas staram się,żeby było jeszcze lepiej!To wszystko zasługa przezdolnej Patrycji! Zapraszm na jej bloga!♥ TUTAJ !:)

















Fot.: tutaj

Kurtka- troll/Bluzka-sinsay/Spodnie-miejski sklep/Buty-adidas//

17 komentarzy:

  1. Znam ten problem - też nie umiem się postawić - niby próbuje ale mi to nie wychodzi.
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż jesteśmy we dwie! hhhh♥ Bardzo dziekuje!♥

      Usuń
  2. Śliczna jesteś, ja tak samo nie potrafie być stanowcza, po prostu na wszystko się zgadzam, nawet jeśli coś mi nie pasuje. Po prostu nie potrafie się postawić.

    I dziękuje bardzo za link do mojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo mi miło!:) bardzo dziekuje!!<3

      Usuń
  3. Ja jestem taką osobą, że czasami nie umiem odmówić.
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź w zakładkę o mnie:) Nie bawię się w obs/ona,kom/kom :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafię powiedzieć "nie", kiedy czuję, że ktoś chce mnie wykorzystać w jakimś celu i potem mieć mnie dalej gdzieś. Oczywiście potem dostaję za to - obrywam słowami "jesteś niekoleżeńska". Potrafię pomóc osobom, które proszą mnie o wsparcie, a jednocześnie mną nie gardzą i nie plują na mnie za moimi plecami.
      Pozdrawiam
      Tutti
      MÓJ BLOG

      Usuń
    2. Idealnie napisanie! Tez tak bym chciała! :p

      Usuń
  5. słonce ja cie tu oczeerniac nie chce ,ale musisz sie nauczyc odmawiac bo bedą ci potem wszyscy wchodzili na łeb
    wiec naucz sie moze odmawiac :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka sliczna modeleczka <3 z mila checia obserwuje <3 najlepsze zdj gdzie zarzucasz wlosami w gore no mega !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje! Bardzooo,bardzo mi milo i dziekuje za obserwacje!♥

      Usuń
  7. Umiem odmówić tylko i wyłącznie obcym osobom, jeśli kogoś lubię i znam to...rzadko się zdarza bym powiedziała stanowcze nie.
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥