wtorek, 28 czerwca 2016

PIELEGNACJA TWARZY!


  Nie maluję się,więc jedyny makijaż jaki wykonuję to właśnie-pięlegnacja, Lubię testować na sobie nowości,które raz zamieniają się w moją miłość a raz odwrotnie. W tym poście pokaże tylko i wyłącznie moje perełki,które skradły moje serce od razu! Może szukacie dobrego żelu do mycia twarzy albo toniku? Mam nadzieje,że to ja pomogę dokonać Wam tego wyboru!:) Zapraszam!


To mój "faworyt pielęgnacyjny"! Mogłabym używać go dzień w dzień,bo  nie dość,że sprawia,że moja skóra "czuję się świetnie" to jest gładka jak pupa niemowlaka-dosłownie!




Moje być może dziwne spostrzeżenie na jej temat- naciąga moją skóra i staję się ona bardziej sprężysta! Używam jej raz w tygodniu-choć podczas terazniejszych upałów będe stosować ją częsciej-daję uczucie totalnego ochłodzenia!:)




Nic dodać nic ująć-po prostu! Odświeża twarz o 360 %!





Najlepszy krem na świecie. Wszystkie osoby,którym go poleciłam są nim zachwycone!Idealny dla osób w moim wieku i idealny do młodej twarzy!:)



Używam od niedawna. Najlepsze produkty nawilżające do ust jakie kiedykolwiek miałam!:)





Mam nadzieje,że taki post przypadł Wam do gustu i że teraz wejście do rosmana w celu znaleznienia nowych perełek pielęgnacyjnych,będzie o wiele łatwiejsze! Do zobaczenia! :)



8 komentarzy:

  1. Ja preferuję kosmetyki jak najbardziej naturalne, jeśli chodzi o pielęgnację, szczególnie lubię używać oleju kokosowego. :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze się chyba na niego skusić! Dzięki!

      Usuń
  2. No fakt, jesteś mega usmiechnięta! Widziałam na snapie! :* A co do kosmetyków, to dawno nie miałam nic z NIVEA <3
    Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tonik z Ziaji- mój ulubiony z tej serii. :) Jeśli chodzi o moje kosmetyki, to wybieram tylko naturalne i nie testowane na zwierzętach. :)

    juliabloger.blogspot.com Klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do toniku się zgadzam! Ale fajne były jeszcze poprzednie wersje tego-z ogórkiem i aloesem;) Pozdrawiam :)

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥