środa, 22 czerwca 2016

To im to zawdzieczasz!


 Wyobraż sobie swojego ulubionego celebrytę. Piosenkarz. Może bloger? A może tancerz. Twoją ulubioną gwiazdę. Za co ją kochasz? Dlaczego ją tak naprawdę poznałeś? Pokochałeś?Wiadomo. Kochasz ją za wszytsko. Ale co sprawiło,że to właśnie dokładnie ta osoba to twoja ulubiona postać,gwiazda,sława?

Liczby. To one sprawiły,że przyciągneło Cie wlaśnie do niej. Nie wiedziałabyś o jej istnieniu,gdyby nie cyferki. Wyświetlenia na blogu,folowerzy na instagramie,obserwatorzy na snapchacie czy liczba like'ów pod filmikiem na youtube. Po prostu liczby. To one w jakiś magiczny sposób przyciągają.
Trochę jak magnes. Przyciąga wszystko i wszystkich. Po części to im zawdzięczamy dotarcie do osoby x. Godnie spełniają swoją rolę,skoro tylu z nas znalazło swoją obecną "miłość". Aż nie do uwierzenia ,że potrafią zjednoczyć taką ilość osób...

















Fot.: klik

Katana-no name/Koszula- Bershka/Spodnie-h&m|Holandia//

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie stylizacje , jedna z moich ulubionych . Koszula i czarne spodnie , cudownie .

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taką samą koszule, a notka bardzo mądrze napisana:)

    oliwiagajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piona! Bardzo dziękuję,bardzo mi miło!:)

      Usuń
  3. Super snapuje <3 Pozdrawiam :* hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna, a stylizacja bardzo ładna. Zgadzam się z Tobą odnośnie liczb.

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jest mi naprawdę bardzzooo miło!<3

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥