niedziela, 26 czerwca 2016

Welcome!


W końcu nadszedł czas na,który każdy z nas wyczekuję już od 1 września! Wakacje!
Wiele wymówek znika teraz z pola widzenia-skoro mamy tyle wolnego czasu. Możemy podjąć się nowych to wyzwań-do których potrzebne jest jedynie dużo chęci i czas-na którego teraz nie możemy narzekać. Idealny czas na lenistwo. Tak na lenistwo. Bo jaki okres w ciągu roku pozwala nam na totalne leniuchowanie? Jestem  z tych osób,które ,gdy mają coś zrobić to,to  robią-najlepiej jak potrafią oczywiście,ale gdy chce popaść w dogłębnego lenia to się nie blokuje. W końcu to wakacje!

Jakie macie plany na wakacje? Gdzieś wyjeżdżacie? I pamiętajcie! Nawet te wakacje,które spędzacie w domu mogą być udane!Wystarczy otoczyć się najlepszymi znajomymi i całodobowym uśmiechem!
    UDANYCH WAKACJI!












Fot.: klik

Koszulka-x/Spodenki-Holadnia/Buty-adidas/Okulary-no name//

16 komentarzy:

  1. Wakacje spędzam chyba w domu - kocham wyjścia na spontana, gdy nic nie jest ustalane, tak po prostu błąkać się po okolicy, bez większego celu razem z przyjaciółmi. Mam w planach wyjazd nad morze na tydzień, zwiedzę moją okolicę. Zobaczymy. ;)

    PS: Śliczne zdjęcia. <3

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To jest mega wyjście! Na pewno skorzystam! Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Teraz przeżywam swoje najdłuższe wakacje w życiu bo az 5 miesięcy. Mój plan na wakacje oczywiście że praca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam zamiaru leniuchować, tylko wziąć się za to, czemu nie mogę poświęcać zbyt dużo czasu w roku szkolnym :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to też jest ważne! Natomiast ja w tym roku szkolnym dałam z siebie 101*/* i teraz muszę zrobić sobie "nagrode" :p Pozdrawiam!:)

      Usuń
  4. Nigdzie nie planuje wyjeżdżać, ale mam znajomych :D !. Miłych wakacji :).


    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę uwierzyć w to, że masz 14 lat. Ambitna dziewczyna z blogiem, który nie wygląda jak 90% tych, które powstają dla współprac czy obs/obs. Szacunek! :)

    Kibicuję Ci bardzo, bardzo mocno. Blog jest niezwykle delikatny, minimalistyczny- taki jaki lubię. Do tego zdjęcia mają naprawdę świetną jakość.

    Co do treści posta- zamierzam kontynuować pisanie mojej książki, pracować nad blogiem, odpoczywam, robić prawko, a może potem gdzieś wyjadę za granicę :)

    Obserwuję, jestem pod ogromnym wrażeniem. Wow, dziewczyno, wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAtko! Najpiekniejszy komentarz jaki kiedykolwiek dostalam. Bardzo dziekuje,bardzo,bardzo,bardzo!! Ciesze sie ze Ci sie podoba i nawet nie wiesz jak sie ciesze ze dolalczylas do grona obserwujacych! W TEJ CHWILI NAPRAWDE BECZE WIEC PO PROSTU DZIEKUJE! <3

      Usuń
  6. Ja nie mam większych planów na tegoroczne wakacje- po prostu wszytsko będzie 'na spontanie' :D
    Życzę Tobie mega udanych wakacji :)
    Zapraszam do mnie: http://bezdenny-ocean.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥